Jak správně podat reklamaci?
Když se vám nezdá výše úhrady na vaší faktuře, můžete podat reklamaci.
V reklamaci se můžete ohradit proti rozsahu, kvalitě i ceně poskytnuté služby nebo prodaného zboží. Reklamovat můžete například nesrovnalosti ve vyúčtování, anebo když vám nebyla zohledněna služba, kterou jste si objednali v akci.
Reklamace vystaveného vyúčtování uplatníte kterýmkoliv z následujících způsobů:
telefonicky na bezplatné lince 800 123 456, nebo *11
písemně na adrese:
Telefonica O2 Czech Republic, a.s.
Reklamační oddělení
Za Brumlovkou 266/2
140 22 Praha 4 - Michle
Průběh reklamace
Lhůty pro uplatnění reklamace stanoví § 64 zákona č.127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a změně dalších zákonů. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání platebního dokladu, jinak právo reklamovat zaniká.
Ze zákona nemá podání reklamace odkladný účinek na povinnost uhradit vyúčtování ve lhůtě splatnosti.
Pro vyřízení reklamace je zákonem stanovena lhůta 30 dnů, ve složitých případech 60 dnů, u roamingových operátorů až 90 dnů. Naše společnost se ale snaží vyřizovat reklamace svých klientů v podstatně kratší lhůtě. Vyřízení reklamace je směrováno výhradně na účastníka.