Elektronická evidence tržeb

 

 

 

Pomůžeme vám s evidencí tržeb. Od výběru vhodného řešení až po nepřetržitou podporu během provozu.

 

Jak funguje elektronická evidence tržeb

 

 

 

 

Co všechno si tedy musíte pořídit

 

Budete potřebovat 1. připojení na internet, ať už pevné nebo mobilní, 2. pokladní program a za 3. hardware - tzn. pokladnu, tablet nebo telefon na kterém vystavíte účtenku. A k tomu tiskárnu. My vám pomůžeme se vším, v jednom balení

 

 

Povinná autentizace

 

První, co musíte udělat, je tzv. autentizace na Finančním úřadě. To můžete provést osobně, nebo přes datovou schránku. Připravte se už teď.

 

 

Kolik to bude stát ?

 

Našim cílem je každému podnikateli nabídnout co možná nejvhodnější řešení odpovídající velikosti a typu jeho podnikání. Pokud chcete dostávat všechny důležité informace, nechte nám na sebe kontakt a my se Vám brzy ozveme.

Ministerstvo financí přislíbilo jednorázovou slevu ve výši 5 000 Kč pro všechny poplatníky daně z příjmů fyzických osob, kterým v daném roce vznikla zákonná povinnost evidovat tržby.

 

nahoru

zákazník

Přihlášení

login:
heslo:

Zapomněli jste heslo?

ocenění

Společnost OK Point, s.r.o.
získala certifikát

Nejlepší prodejce VAS za rok 2007
v segmentech BA small a GOV local

zavolejte nám

Umíme navrhnout telekomunikační řešení pro každého. Zkuste se přesvědčit o našich schopnostech.

+420 267 310 488

Máte raději písemný kontakt.

kontaktní formulář

firma v číslech

v tuto chvíli řešíme 280 obch. případů, minulý týden jsme vyřešili 20 obch. případů

naše e-shopy

Levne Telefony.cz
eShop s mobilními telefony

Levne Fotoaparaty.cz
eShop s digitálními fotoaparáty

TOPlist